sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır olun şimdi r10nun bitki örtüsü sms onay sitesi olcak

SMM ok,
KEY ok,
SMS işlemde 😂
3-5tl hediye bakiyeleri toplasa millet zengin olur oldu çoktan kimse alışveriş yapmıyor herkes bedava bakiye için yazıyor ☹️