abi ben forumda yeniyim işte bilmedigimiz için başımıza geldi 200 TL yi 10 dk da yakan biriyim parasında değilim yemin olsun ama peşindeyim hem savcılığa verdim hemde posta kuşunu gönderdim bugün yarın elbet dusucek 🙂