bildirimimi yaptım gece nöbetçi savcıya gidip sikayetimizide bildirdik bakalım ne cikicak bizi 200 TL dolandırdı kimini 100 kimini 150 dolandırmış bakalım site yönetimi bu konuda ne yapicak