Tavuk etine alerjisi olan bir arkadaş çürüğe çıkıcam. Benim tavuğa alerjim var.. Hep tavuk hep tavuk diye şikayet etmişti. Sonra revire gönderdiler aspirin verdiler çocuk düzeldi. Ama öncesinde bir komutan gelip uçan tekme mi attı yada spor hareketi yapıyorduda çocuk komutanın ayağına kafamı attı çok hızlı gerçekleşti anlamadık.. Sanırım yanlış hatırlamıyorsam madem alerjin var ulan! "tavuk eti neden diyoyorsun evladım özel kantinimiz var ordan ye dışardan söyle" demişti. Mutlu mesut askerliğini krallar gibi yapmıştı diye hatırladım.