Girip bir yerde çalışabilirsin hocam herkes internetten para kazanacak diye bir kaide yok. Bir yere garson başlarsın yürür gidersin belki senin de kısmetin orada.
Sözüm sana değil ben bu internet olayını fazla zorlayıp yıllarını geçirenlere bir anlam veremiyorum, olmuyorsa önüne bakacaksın.
Olmak zorunda. Başaracağım. Demek ki, herşeyi sıfırdan ve temkinli yapmak gerekir. Bir daha denerim ne olsun. Hayat bitiyor diye birşey yok ama ömür bitiyor işte.