Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 yıl lise okudum. Her sabah ailemin zoruyla okula gittim, kaçtım, kavgalar ettim. Hep ticarete atılıp kendi paramı kendim kazanmak istedim ama en sonunda madem ailem okumamı istiyor diyip oturup adam akıllı ders çalıştım. Şu an tıp öğrencisiyim, hem istediğim işleri yapıyorum hem okul okuyorum. İki iş aynı anda olmaz deme istek varsa her şey olur. İstediğin zaman yazabilirsin dertleşebiliriz, konuşabiliriz kardeşim.
Grafik tasarimci makale yazari vesaire gibi işlerde aynı anda okul okuyup yapilamaz bu işler sizin alanınızdan dolayi vaktiniz kaliyor sanirim ticaretle okul olmaz bana göre