Konu
R10'la ne zaman tanıştınız?
01-02-2023, 00:59:53
#5
UPRSoft
WM Aracı'nda dolanırken, burayı öğrenmiştim, daha sonra işlerin buradan yürüdüğünü öğrenip buraya yerleştim, halimden memnunum bu kadar aktif başka bir forum göremedim maalesef.