Ben de 12. Sınıf öğrencisiyim. Okula gitmesem kitap yüzüne bakmayacağım. Sayısal bölümde olmama rağmen sayısaldan çoğu konuyu anlamıyorum eve gelince de tekrar etmiyorum. Bir yandan okumak istiyorum fakat okuyup ne olacak diyip o taraftan ayrılıyorum. 3-4 ay kaldı fakat benim için r10 daha önemli gibi geliyor. Sadece r10 değil ticarete atılma isteğim de var. Kısaca çalışamayacağım. Aldığım projeyi bile yapasım gelmiyor... Okulda da çalışkan arkadaşlar ile konuşurken ben çalışmak istemiyorum dediğimde biz sanki çok çalışmak istiyoruz dediklerinde rahatlıyorum 🙂 Herkese iyi geceler diliyorum 🌃