berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş modeli FBA, ARBİTRAGE, ONLİNE ARBİTRAGE, DROPSHİPPİNG ?
hocam iş modeli ile oda kaydının bağlantısı var anladığım kadarıyla
biz en iyisi ticaret odasına kayıt olalım kafamız rahat olsun..