Bende halkbankasına gittim esnaf kredisi için.200.000 tl kredi için benden işyeri veya konut ipoteği istiyolar.Yani şaka mı bunlar anlamadım milletin gözünü boyuyolar reklamlarda kredi dagıtıyoruz ediyoruz diye bankaya gidiyosun elli tane zorluk çıkartıyolar