Kantinde öyle bir şey alamayacak kadar sıra olacağını hiç sanmıyorum.
Hadi diyelim dediğiniz gibi bir durum var. İşlemlere gittiğiniz gün başlasanız zaten bitmesi askerliğinizden daha uzun sürer evrak rapor gibi işlemlerin ayrıca et yemeği yemezsin salata yersin, çorba yersin, ekmek yersin. Yani tüm menü etten ibaret değil. Bunu orada söylemeyin bence komutanların çok hoşuna gitmeyebilir