Hocam öncelikle çürük vermezler ben Manisada acemi birliği yaparken çürük almak için çok tiyatro yapan vardı ama komutanlar yemiyo hatta eğitimde gerçekten bayılanları bile çuval gibi köşeye taşıyıp eğitime devam ediyorduk düşünün ayrıca acemi birliklerinde genelde özel şirket yemek getiriyor ve hep et gelmiyor gelse bile yanında yancı pilav makarna çorba türü oluyor kantinde de zaten et ürünleri satılıyor genelde
(fastfood bölümünde) bisküvi kek tarzı şeyler yerim derseniz o kantin her zaman açık olmaz açılıncada sigara almak isteyenlerden bisküvi kek'e ulaşamazsiniz ama genelde kahvaltı ve öğle yemeklerinden sonra eğitim alanına fastfood tatlı vs satan araç gelir oradan tatlı alabilirsiniz