devlet üni lerinde isen,şikayet sonrası iş dahada kötüye gidebilir.mersinde çag ünide okudum ben,adana-mersin ünilerine sürekli arkadaşların yanına giderdim.okullarında biçok hoca resmen oranın kralı modunda geziyordu.adama derste şaka yapan biri var diyelim,adam buna bozuldu.o ögrenci bitti,istedigin yere şikayet et.okula bitirtmez bu adam sana....hem bizim ünide,hem bu ikisinde derse giren hocalar vardı bikaç tane.gidip diger okullardada baktım adamlara kaç defa,adamlar okuldan okula kimlik degiştiriyor resmen.bizim okulda kakara kikiri yapan,bize on numara davranan hoca adana/mersin deki ögrencilere kan kusturuyordu.yani mümkünse hocayı kızdırmayacak şekilde hakkını arama yolu bul hocam.sonra dahada pişman edebilir bu hoca seni.