gece modunu ara ara deniyorum,inanılmaz göz yoruyor bende.aynı şekilde bhwninde teması,burdaki gece modu gibi malum.orayada her girdigimde sorun yaşıyorum aynı sebepten.hiç bakmadım bak,ordada açık renk tema var mıydı acaba.bi bakayım,umarım vardır