blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yaptım ücretsiz olarak hemde proxy destekli. Biraz rol çaldım kusura bakmayın.

https://www.r10.net/ucretsiz-scriptl...-destekli.html
Estağfurullah. Amaç r10 halkına yardım olduktan sonra problem yok. Biz biraz daha gelişmiş halini yazacağız. Ellerinize sağlık