Selam, ben almadım. Maksimum teklifim 1000 $'dı. Alan adını forumda ben paylaştım zaten:
https://www.r10.net/takas-ve-sektor-...am-ediyor.html
O vesileyle bir hocamız aldı. Yatırımcı güvenliği için ismini vermiyorum. Gayet uygun bir fiyata onun oldu. Güle güle, onurla kullansın. Projelendirir umarım.