F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım ücretsiz yapılacaktır. Satın almanıza gerek yok.
Ben yaptım ücretsiz olarak hemde proxy destekli. Biraz rol çaldım kusura bakmayın.

https://www.r10.net/ucretsiz-scriptl...-destekli.html