hocalarım şikayet konusunda haklı veya çözümlenmiş şikayet konularını rapor edip kaldırabilme hakkımız varmı çünkü örnek veriyorum 1 kişi sizi şikayet ediyor ama adam daha hesabı yeni açmış haksız olduğuda konuda belirlenmiş hesabı bile banlanmş ama şikayet konusu hala orda duruyor millet ticareet yapmadan önce ben dahil ismini aratıyorum şikayet konusu açılmışmı diye bakıyorum 3 adet şikayet konusu var ben bu adamla ticaret yapmam diyorum ma konunun içine girince 3 ündede adaam haklı kimse buna bakmadan eliyor sizce haklımıyım ?