Normalde geçen sene ev için kaydolduğumuz katılımev firmasına
bu sene alcaagımız parayı ev fiyatları artttıgı için arabaya çevirttik
katılımeve annem üzerinden kayıt olduk ve amcamın arabasını almak istiyoruz
başta bize arabaya çevirttiğimizde akrabanızdan alamazsınız gibi birşey söylemediler
bizde amcamın arabasını almak istiyoruz bildiğimiz araba ve onda fazla olan bir araç
bddk izin vermiyor deyip duruyorlar bu konuda napacağız??
bilmediğim arabayıda almak istemiyorum o arabayı almak istiyorum.
Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum, teşekkürler..
( Onlara kalan borcumuz 100k alacagımız araba 400k+ değerinde)
arabaya zaten hipotek koyacaklar ben parayı çevirmiş olsam nolur anlamıyorum ki öylede bir niyetimiz yok kanıtlarız..