Niyetiniz ne kadar iyi olursa olsun bu konumda suçlu olan sizsiniz.
Neden mi?
- Telefonu siz mi buldunuz?
Hayır, şüpheli arkadaşlarım icloud kırmak için verdi.
- Telefonu neden polise teslim etmediniz?
Polise güvenmediğim için.
Ki bunlar en basitinden. Olay yargıya taşıdığında hakim muhtemelen bu iki soruya göre sonuca çıkacaktır. Cevaplarınızda demişsiniz ki ihtiyaç sahibidir, vakti yoktur tekrar gelemez yurt dışından. Merak etmeyin, iyi bir telefonla farklı bir ülkede geziyorsa yenisini aşacak gücü de vardır.
Benim önerim bahaneleri bırakıp, herhangi bir polis geldiğinde "bakın ben suçsuzum forumda konum var" diye tek tek anlatmaya çalışmak yerine en kısa sürede telefonu polislere teslim edin.