Evet bu kadar kibar bi "Telefon çalmış" kişiyim

geçmiş konularıma ve mesajlarıma bakınız. Daha önce bunun gibi kaç tane konum var? İşim de gücümde adamım. Senle de daha fazla uzatamam
Kibar olduğunuzu düşünmenizi sağlayacak cümle kurduğumu bilmiyordum ahahah aynen işinizde gücünüzdesiniz Allah iyi işler versin

))