Olumsuz her yoruma ön yargı ve insanlık kavramından cevap vermeniz çok belli ediyor zaten mükemmel insan olduğunuzu tebrik ederim 🥳
Evet bu kadar kibar bi "Telefon çalmış" kişiyim

geçmiş konularıma ve mesajlarıma bakınız. Daha önce bunun gibi kaç tane konum var? İşim de gücümde adamım. Senle de daha fazla uzatamam