Hocam bence hocayla bir şekilde iletişime geçmeye çalışın aksi taktirde hocayla ters düşerseniz sizinle uğraşabilir üniversitede hocalar kendi kafalarına göre hareket ediyorlar çünkü. 1 hafta önce bizim hoca finalden herkesi bıraktı sadece 6 kişiyi geçirdi 100 kişilik sınıftan ses çıkaramadık tıpış tıpış büte giricez 😁