1-) Normal okul çantası boyutlarında bir çantam var, bunu yanıma alabilir miyim uçakta? Kabin bagajından bahsetmiyorum. Kucağıma veya sırtımda olacak şekilde. ( 8 Kg el bagajı hakkı oluyor o firmadan firmaya değişir genelde. )
2-) Uçağın bagajına sadece valiz mi verebiliyoruz? Yani içinde xbox kutusu olan bir poşet verebilir miyim? ( Halı vereni bile gördüm. Problem olacağını sanmıyorum. )
3-) Sorunsuz olarak xbox getirebilir miyim? Ücreti 280 euro ve 1 adet getireceğim, ve belki duruma göre ekstra bir kol almayı düşünüyorum. Türkiye'ye girişte herhangi bir sorun çıkar mı? ( O biraz oradaki polisin insiyatifine kalmış normalde elektronik cihaz getirmek yasak ama her gelen yolcuda durdurulup bakılmıyor. Ama bence problem olacağını sanımyorum. Bu konuda emin değilim hiç. )
4-) Almanya'ya giriş yapmadan önce bir form doldurmak gerekiyor mu? Pegasus uygulamasında forma yönlendiren bir bağlantı var fakat çalışmıyor, daha önce Almanya'ya giden hocalarımız var ise herhangi bir form doldurdular mı acaba?(2 Ay önce gittiğimde böyle bir belge istemediler. Ama ocak ayında gittiğimde istemişlerdi. Şuanda istemiyorlar diye biliyorum. )

Önemli not : Pahalı malzemeleri bagaja verme yanına al. En son geldiğimde sıfır telefonu bagajımdan çaldılar ve hiç bir şekilde geri ödeme yapılmadı.