Merhabalar, 2 gün sonra Almanya'ya gideceğim bir aksilik olmazsa ve öncesinde aklıma takılan birkaç soru var, bilen hocalarımız cevaplayabilirse çok sevinirim.

1-) Normal okul çantası boyutlarında bir çantam var, bunu yanıma alabilir miyim uçakta? Kabin bagajından bahsetmiyorum. Kucağıma veya sırtımda olacak şekilde.
2-) Uçağın bagajına sadece valiz mi verebiliyoruz? Yani içinde xbox kutusu olan bir poşet verebilir miyim?
3-) Sorunsuz olarak xbox getirebilir miyim? Ücreti 280 euro ve 1 adet getireceğim, ve belki duruma göre ekstra bir kol almayı düşünüyorum. Türkiye'ye girişte herhangi bir sorun çıkar mı?
4-) Almanya'ya giriş yapmadan önce bir form doldurmak gerekiyor mu? Pegasus uygulamasında forma yönlendiren bir bağlantı var fakat çalışmıyor, daha önce Almanya'ya giden hocalarımız var ise herhangi bir form doldurdular mı acaba?