Ben muzunuyum kardeşim, öncelikle mezun olduğunda ingilizcen kesinlikle oturmuş olmalı ve yaz tatillerinde muhakkak staj yapmalısın ben bunları yapmadım maalesef bu yüzden okuduğum bölümden devam etmiyorum sormak istediğin şeyler olursa yazabilirsiniz