Teyzem, akciğer kanseriydi. Gördüğü kemoterapiler, aldığı mama şeklinde gıdalar, yüzlerce ilaç sonrasında şuan durumu gerçekten çok iyi . Akciğerinden bir parça aldılar. İlaçlar olmasaydı belki de şuan hayatta değildi. Kanser gerçekten zor bir meret. Allah herkese şifa versin.