Öncelikle herkese iyi günler dilerim. Geçen sene istediğim sıralamaları yapamadığım için bu sene üniversite sınavına yeniden hazırlanıyorum. Başlıkta da gördüğünüz gibi sorum uluslararası ticaret okuyanlara. Bölümü uzun zamandır araştırıyorum. İnternetteki yorumları vs. gayet olumlu, önü açık bir meslek olduğu söylenmiş. Üniversite olarak Medipol'ü düşünüyorum. Bölüm derslerini inceledim ilgim olan dersler. Çevremde okuyan kimseyi bulamadığım için burada okumuş veya okuyan kişileri bulabileceğimi düşündüm. Bölümü tavsiye eder misiniz ? Okunur mu ? Okunursa okurken tavsiyeleriniz nelerdir ? Sorularıma yanıt verirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum. (Yabancı dilimi iyi seviyeye getirmem gerektiğini biliyorum. Eğer okursam okuduğum süreçte iki farklı dil öğrenmeye çalışacağım.)