Önce dekanlığa dilekçe verirsin. Dekanlık dersin hocasına kağıdı tekrar değerlendirmesini bildirir. Yüzde 99 notun değişmez. Sonra tekrar dekanlığa dilekçe verirsin; dekanlık üniversite içi bir komite kurar kağıdını tekrar değerlendirir. Yüzde 99 notun değişmez. Son olarak da YÖK'e aldığın red cevaplarıyla birlikte başvurursun. Üniversiteler arası bir komite kağıdı değerlendirir. İşte oradan ne çıkacağını kestiremedim
Yalnız şunu unutma: Bu sürecin sonunda hocanla aran devamında ne olur bilmem