Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-Spor nasıl gidiyor hocam
2 aylık takım, alışıyoruz birbirimize. İletişim kopukluğu minimuma indi sayılır. Yerime oyuncu bulununca yedeğe geçeceğim YKS için, bakalım hayırlısı.