Kartınızla çekilen tutar 3dsiz oldugu ıcın harcama itarazında bulunun. Çekilen tutarla jeton alınıp yayıncılara atıcaklar ve parayı bolusuceklerdir
3D siz çekildi de hocam merakımdan soruyorum andorid telefonlarda cihazi ele geçirip 3D ile de çok yapan varmiş Şuan Google amca da şikayetler var bissürü 3D olunca iade olmuyor sanırım