Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu firmaya çalışan var mı, dedicated server alacağım 4 saat önce bir destek talebi oluşturdum halen cevap alamadım. Firma ile iglili deneyimlerinizi aktarırsanız sevinirim.
Ben daha önce reseller kullanmıştım. Gayet iyidir, offshore firmasıdır aynı zamanda. Destekleri genellikle hafta içerisinde mesai saatlerinde dönüş sağlıyorlar.