Merhabalar.
Forumda günde 2 - 3 tane bu şekilde konu açılmaya başladı. Pek çok kişi bu konulara cevap verdi. Yardımcı olmaya çalıştı.
Fakat konuları açanlar gün aşırı aynı konuları açmaya başladı. Verilen tavsiyeleri beğenmeyip, tavsiye verenlere sataşmaya başladılar.
Hatta herkesin tanıdığı 1 - 2 kişi var. Sürekli aynı şeyleri yazıp garip garip tavırlara girdi.
Başka bir arkadaş için oturdum ciddi ciddi tavsiye yazdım. Değiştirmesi gereken şeylerden bahsettim. Yok. 1 hafta sonra aynı konuyu tekrar açmış.
Hem de denilen hiç bir şeyi yapmadan. Lütfen tavsiye verin vs. diyerek yardım istemiş. Velhasılıkelam forum üyeleri bu tip
konulardan biraz bıktı. Aşağıya bu sabah benzer bir konu için yazdığım yanıtı ekliyorum. Merak edenle okuyabilir.
İyi forumlar
https://www.r10.net/off-topic/353065...post1084395919