Hocam açıkçası hiçbir şey yapamazsınız. Hangi okulda okuduğunuzu bilmiyorum eğer özel bir okulsa belki hakkınızı arayabilirsiniz ancak devlet üniversitelerinde bu pek mümkün değil.
Dekana da gitseniz bir sınav kağıdını ciddiye almayacaktır, yapabileceğiniz tek şey o dersin öğretim üyelerine ulaşmak genelde sınav kağıtlarını onlar okur hoca pek uğraşmaz.
Eğer öğretim üyesi yoksa o derse giren hocanıza mail atabilirsiniz ancak okuduğum kadarıyla onu da yapmışsınız geri dönüş olumsuz olmuş. Maalesef elinizden hiçbir şey gelmez.
Sırf bu sebepten Mimarlık 4.sınıfta yarım dönemim uzamıştı