Madem basit iş neden kendin öğrenip yapmıyorsun?
Ukala ukala insanların emeklerini aşağılayıcı hareket etmek nasıl bir ego dur ?
Belki 10 dk da işi yapacaktır fakat o işi 10 dk da yapmak için 1 senesini ayırıyor insanlar , o kadar emek hırsızı olmayın , basitmiş git kendin yap basit işi ,
Ben 4 sene Mimarlık okudum, 150 TL'ye tasarım yapabileceğimizi düşünüyorlar çok garip.