Madem basit iş neden kendin öğrenip yapmıyorsun?

Ukala ukala insanların emeklerini aşağılayıcı hareket etmek nasıl bir ego dur ?

Belki 10 dk da işi yapacaktır fakat o işi 10 dk da yapmak için 1 senesini ayırıyor insanlar , o kadar emek hırsızı olmayın , basitmiş git kendin yap basit işi ,