patlarsa telafi yapılması mecburi zaten yanlışmıyım ( kendi işleminde patlaması hariç tabi ) + taban fiyattan arıyorum malesef çünkü 1 tanesinden 50 krş karım oluyor bende üst fiyattan almak isterim ama napim şartları yazdım isteyen yazar istemeyen yazmaz konumu baltalamınıza gerek yok bence
Ben baltalama amaçlı yazmadım bir öğrenci olarak bir şeyler yapmaya çalışıyorsun takdir etmek amaçlı başarılar yazdım. Çıkmaz da bile çıkar yol bulup çabalamanı takdir ettim. Durum bundan ibaret.