Yukarida bir arkadas yazmis bende katiliyorum bircogu hesap kitap bilmiyor. 100 tl alti kargo ucreti odemedigini de sanan bircok satici vardir. Kendi kategorimden ornek verirsem 5 tl maliyetli bir urunu 10 tl ye satanlar var ,yeni magaza komisyon kargo indirimi aldi desek o da yok eski magaza. Bazi magazalar reklama harcayacaklari parayi zararina urun satarak yapiyorlar magazaya ziyaretci/takipci cekmek acisindan bu bir nevi mantikli olabilir, fakat bu sekilde satan saticilarin yuzde 90 i ya hesap bilmiyor ya da kargo/komisyon ucretlerinden haberleri yok.