bu adamlar ben web işlerine ilk girdiğim zamanlarda vds e bağlanmadım diye destek talebi açtığımda direkt arayıp anlatmaya çalışmış, olmayınca uzak bağlantı izni isteyip telde de anlatarak vds e bağlanmışlardı. Son zamanlarda sunucu vb kesinti sorunları denilmiş bilmiyorum ama bende yerleri ayrıdır. Hala 5-6 domaini tutarım orada. Herkes tasarım demiş ama beyler film sitesi yorumlamıyoruz bence gayet güzel, kullanışlı