Çok garip ben hergün sasiriyorum bunlara ayrıca Trendyol üzerinde ki restaurantlara da neden mi
Trendyol örneğin 100tlden sattiginiz bir hamburgerin %40ini kendi almakta %60 işletmeye kalmakta,çok denk geliyorum.Mekanda 50tlye satıyor Trendyol dada aynı sekil soruyorum bazısı bildiğini soyluyor bunu söylediğinde bu sefer enayi gibi hissediyorum kendimi kardeşim madem 60tl satabiliyosun hamburgeri niye mekanında 60tlden satmiyorsunda mekanın full dolu olsun bizde gelip yiyelim istediğimiz zaman
Trendyoldan 100 TL satişa koyup 60tlye razisin ve bu para sana 1 hafta sonra yaticak peşin paraya razı değilsin.
Cidden işletmeler ve pazaryerlerinde bazı satıcıları anlamakta güçlük çekiyorum..