Merhaba, bu forumu uzun süredir takip ediyorum bir konunuzu görmüştüm herşeyi bırakıcam ders çalışıcam diye vazgeçtiniz galiba
Hayır, devam ediyorum. Zorunlu bir ihtiyaçtan dolayı üyeliğimi geri açtırmıştım. Yoksa normalde tatil moduna alınan üyelikler bile açılmıyor belki bilirsiniz.
bende gormustum konuyu ama ticaret daha önemli bana kalırsa bu yasta

Açıktan okur kapatır eksikliği ben öyle yapacağım aynı yaştayız.
@royalenes;yolun acık olsun simdiden
Teşekkürler.