teşekkürler. siz kullanıyor musunuz? kapanma durumu vs oluyor mu?
Ben bu durumdan dolayı numaramı değiştirdim fakat yeni numarayada yazıyorlar.
gerçekten usandırıyor artık iş yapacağız maalesef yapamıyoruz huzurumuz kaçıyor. daha da kötüsü herifler numaramızdan sülalemizi buluyor arkadaş.