Maalesef artık çağ bu. Bir müşterime geçen ay bir web sitesi yaptık. Ödeme yapmıyor, arıyoruz açmıyor, site haber sitesi. Haber yayınlamaya devam ediyor hatta eşinin dostunun reklamını koyuyor. Büyük ihtimalle para da alıyor. 22 aralıktan beri telefonumuzu açmayan şahıs bu gün sitesinin hizmetini durdurunca kendisi aramaya başladı.