Elektronik ürünlerde özellikle tv ve beyaz eşyada stokculuk mevcut o şekilde kar ediyorlar kendimde bu ısın icinde olduğum icin biliyorum ve bazı firmalar ürün adedi ve ödeme şekline göre maliyeti daha asagi cekiyor , mesela sen 1000 tane a marka telefon aldın ve 30 gun vadeli aldın , büyük firma geliyor 10000 tane alıyor ve nakit ödüyor ortalama olarak ürün basında 1k maliyeti fark ediyor gibi gibi