Merhabalar , Öncelikle hayırlı olsun derim. Yaklaşık 10 Senedir reklam ve yazılım işi ile uğraşmaktayım. Geçen sene Mart ayında İstanbulda bir butik mağazası açtım. Bu sektöre ilgim her zaman vardı. Biraz emek çaba gösterdim ve mağazamızın müşterileri otutturduk. Dediğiniz gibi trendyol gibi platformalara girmek istedim ama komisyon ve dertleri ağır geldi girmeden bitirdim diyebiliriz Son 1 aydır bende fason olarak kendi ürünlerimi üretiyorum . Hem mağazamda hemde toptan satmaya başladım. (Toptan satmak için bu işin içinde ve çevresi geniş olan tanıdıklar olması gerekmektedir ) Benim bir abim uzun yıllardır bu işin içinde olduğu ve kendiside üretip sattığı için elimden tuttu. Yeri geliyor ihracat fazlası ve kaliteli ürünleri bizlerde toptan alıp depomuza çekiyoruz. Uzun lafın kısası benim tavsiyem bir mağazanız yoksa internette magaza acıp kâr oranını ayarlayıp orayada yükleyin agır satsın ama satsın ama bir yandan mutlaka toptan satıs yapın. ufak kâr marjı olacak ama sürümden hızlı sürgülasyon olacaktır. Bu olaya girerseniz iletişime geçebilirsiniz. Profilimde Whatsapp numaranda mevcuttur.