Herkese kolay gelsin.
1* Bir firmadan VPS alacağım plesk paneli 15 gün trial olarak veriyorlar her 15 günde bir yeniliyorlar yani lisans yok. Bu güvenli mi sizce böyle kullanan var mı?
2* Plesk panelden alınan yedek, cpanele geçiş yaptığımızda yüklenebilir mi?
Bu konularda bilgisi olan var mı acaba?