opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reis adamın whm kullandığını nerden biliyorun belki plesk belki cyber panel kullanıyor versin mi yine 2096
whm de webmail diye oto sub oluşturuyor bu şekilde genelde ondan dedim ve muhtemelen host kullandığı için cpanel+whm dir