biraz daha detaylı anlatabilir misiniz rica etsem? Token alınca dediğim şekilde girebiliyor muyum?
Discordun giriş ekranını açıyoruz tarayıcıdan
F12 basıyor ve Konsolu açıyoruz
function login(token) {
setInterval(() => {
document.body.appendChild(document.createElement `iframe`).contentWindow.localStorage.token = `"${token}"`
}, 50);
setTimeout(() => {
location.reload();
}, 2500);
}Bunu yapıştırıp enter basıyoruz :
ve ardından satın aldığımız tokeni bu koda girip tekrar enterliyoruz ve F5 atınca hesabımıza giriş yapmış olacaksınız
login("HESABIN TOKENİ")Hesabınıza gizli sekmeden giriş yapıp işiniz bitince sekmeyi kapatın direk hesaptan çıkış yaparsanız ayarlar kısmından token değişir ve bir daha giriş yapamazsınız bir problem yaşarsanız bana ulaşabilirsiniz gene yardımcı olurum.