Trendyol vb gibi e ticaret sitelerinde artık stok yapıyorlar , zam gelmeden önce ürünü depoya koyuyorlar ve sonra zam geldikten sonra piyasanın altında satıyorlar.Ellerinde bitene kadar bu şekilde daha çok kar kazanıyorlar ve satışları daha çok oluyor ayrıca onlarla kimse rekabet edemiyor..
Bu bahsettiğiniz olay ticaret mantığına aykırı hocam.
Bugün 10.000 TL'ye 1.000 adet bardak alınıyorsa ve bunu stok yapan birisi %20 zam geldiğinde piyasa altına satış yaparsa sermayesinden 160-170 bardak yemiş olur.
Bu mantık ile devam ettiği sürecede elinde satış yapabileceği stoğu bulunmaz, sermayesi kalmaz.