Serbest piyasanın cilveleri bitmez. Yıllardır bu ülkede 1 liraya aldığını 10 liraya satanlar kendin işadamı zannediyor, ticaret yaptığını zannediyordu.
Koşullar değişince bu sefer de çok sermaye koyup dip fiyattan satanlar türedi.
Benim de sermayem olsa tek üründen 1000-10000 tane alıp dip fiyattan satarım. Müşteri olarak herşeyi pahalı almak, kötü mala para vermek tabii ki hepimizi üzer. Sermayemmiz olsa kim bilir hangimiz neler yapar.